loading...
همه چی موجوده
روزفا بازدید : 25 جمعه 01 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید لگینگ زنانه کد 5 


قیمت : 68000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی لگینگ زنانه کد 5 


قیمت لگینگ زنانه کد 5 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



لگینگ زنانه کد 5


 



 


ظاهر لباس

این لگینگ زنانه مانند اکثر لگینگ‌‌های دیگر کمر کش است و فرمی جذب و چسبان دارد. یکی از مزیت‌های لباس این است که بواسطه فرم و رنگ خود پاها را بسیار زیباتر از حالت عادی نشان خواهد داد. رنگ مشکی به خودی خود اندام را کشیده و باریک‌تر نشان می‌دهد، وقتی این رنگ در تولید لگینگ به کار می‌رود پا کشیده و خوش فرم‌تر به نظر می‌رسد. انتخاب این لگینگ برای پوشش روزمره در فصول سرد به همراه چکمه یا نیم بوت بسیار جذاب است، همچنین می‌توان آن را همراه با تونیک یا پیراهن در میهمانی‌های پوشید و از فرم زیبای لباس لذت برد. از آنجا که همیشه رنگ مشکی به عنوان رنگی شیک و کاربردی شناخته می‌شود، انتخاب لگینگی با این رنگ می‌تواند برایتان بسیار پر استفاده باشد. با رنگ مشکی لباس‌های شما چند کاربردی می‌شوند. شما می‌توانید یک تاپ و لگینگ مشکی را با چند تغییر ساده، با ۳ یا ۴ استایل مختلف بپوشید که این انعطاف‌پذیری رنگ مشکی را می‌رساند. وقتی شما یک لباس مشکی شیک می‌پوشید دیگر لازم نیست برای جذاب شدن کار خاصی انجام دهید.

استفاده از لگینگ

مدت زمانی زیادی نیست (حدود نیم قرن) که لگینگ‌ها وارد عرصه مد شده‌اند و توانستند در همین زمان کم به خوبی مورد استقبال قابل توجهی به ویژه از جانب بانوان قرار گیرند. در واقع لگینگ به پوشش پایین تنه (شلوار) که با فرمی چسبان طراحی شده است گفته می‌شود. جالب است بدانید که این پوشش نخست به صورت جداگانه برای هر پا تولید می‌شده و سپس فرمی شلوار مانند به خود گرفته است. لگینگ‌ها به خصوص در فصول سرد و حین ورزش کاربرد دارند. این مدل از پوشش اگر دوخت و طراحی مناسبی داشته باشد می‌تواند پا را خوش فرم و زیباتر نشان دهد و در کنار استایل زمستانی همراه با بوت یا نیم بوت ظاهری شیک را رقم بزند. لگینگ‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند و هرکس مطابق سلیقه و طرح و رنگ دلخواه خود آن‌ها را خریداری می‌کند. پیشنهاد می‌شود که افرادی که پاهای درشت‌تر یا قدی کوتاه دارند از لگینگ با رنگ‌های تیره یا مشکی استفاده کنند.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



لگینگ زنانه کد 5
لگینگ زنانه کد 5



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید لگینگ زنانه کد 5 ارزان , لگینگ زنانه کد 5 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی لگینگ زنانه کد 5 ,خرید اینترنتی لگینگ زنانه کد 5, خرید لگینگ زنانه کد 5 با قیمت 68000 ,خرید لگینگ زنانه کد 5 فقط 68000 ,خرید Miscellaneous لگینگ زنانه کد 5 ,خرید Miscellaneous با قیمت 68000,kharid لگینگ زنانه کد 5, gheymat لگینگ زنانه کد 5  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو